2013. június 25., kedd

Outlook 2010 vagy 2013 hibaüzenet email küldéskor vagy fogadáskor: "0x8004010F: Outlook adatfájlhoz nem lehet hozzáférni"

Jelenség:
Outlook 2010-ben vagy 2013-ban hibaüzenet jelenik meg email küldéskor vagy fogadáskor:
"0x8004010F: Outlook adatfájlhoz nem lehet hozzáférni"

Megoldás:
Újra létre kell hozni az érintett profile-t (postafiók beállítást, pl. IMAP).
Be kell állítani alapértelmezettnek, a régit pedig ki kell törölni.
Ugyanis a hiba miatt az addig kiküldetlen levelek (a Postázatlan üzenetek mappából) csak akkor lesznek postázva, amikor a hiba megszűnik.
Ez pedig csak a régi fiók/profile törlésével lehetséges.

Forrás: Microsoft

2 megjegyzés:

  1. Szia! Tudsz segíteni abban, hogy hogyan tudok új profilt létrehozni? Nem látom a Vezérlőpultban a Posta ikont, pedig már használtam az Outlookot, ott kellene, hogy legyen. Próbáld, kérlek úgy magyarázni, mint egy 4 évesnek. Köszönöm a segítséget, Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Milyen nézetben van a Vezérlőpult?
      Ha kategóriák, akkor válts át kis/nagy ikonokra.
      Ha ez utóbbiban van, akkor valóban látszódnia kellene a Posta (32 vagy 64 bit) ikonnak.
      Ha mégsem, akkor az Outlook-ban is létre lehet hozni:
      File menü
      +Fiók hozzáadása

      Törlés